Wakacje w Międzyzdrojach!

Poznałam się z mężem dwadzieścia lat temu w czasie szkolnej koloni w Międzyzdrojach. Dlatego też w tym roku postanowiliśmy wrócić w to miejsce i spędzić tam całe dwa tygodnie. Od czasu koloni nie byłam w tym mieście, więc byłam bardzo ciekawa jak się zmieniło i jak bardzo różni się od wspomnień jakie mam z tego miejsca.

Szukaliśmy taniego noclegu w Międzyzdrojach

Międzyzdroje - tanie noclegi blisko morzaByłam bardzo podekscytowana tym wyjazdem, więc planowaliśmy go jeszcze przed Bożym Narodzeniem mimo, że nad morze mieliśmy jechać dopiero w lipcu. Bardzo zależało nam na tym by nasz hotel czy też domek znajdował się bardzo blisko morza. Chciałam mieć piękny widok z okna i móc obserwować wschód słońca. Wydawało mi się to bardzo romantyczne. Jeżeli chodzi o Międzyzdroje – tanie noclegi blisko morza były jeszcze dostępne kiedy zaczęliśmy planować naszą wycieczkę, co oczywiście bardzo nas ucieszyło. Dobrze, że zabraliśmy się za planowanie naszego wyjazdu nad morze tak wcześnie. W innym przypadku chyba musielibyśmy wykorzystać połowę budżetu na sam nocleg przez co nie moglibyśmy przeznaczyć zbyt wielu pieniędzy na różnego rodzaju rozrywki. Hotel, w którym udało nam się znaleźć pokój był naprawdę blisko morza, tak jak tego chcieliśmy. Pokój był naprawdę dobrze wyposażony, a obsługa hotelowa była bardzo miła i nie mieliśmy żadnych problemów z zakwaterowaniem. Cena za noc nie była wygórowana i warta tego co otrzymaliśmy w zamian.

Wyjazd do Międzyzdrojów był po prostu cudowny. Bawiłam się bardzo dobrze. Mój mąż też jest bardzo zadowolony. Udało się trafić nam na naprawdę dobrą pogodę, więc nie mieliśmy ani jednego dnia, w czasie którego nie poszlibyśmy na plażę. Zwiedziliśmy też pobliskie miasta i miasteczka. Był to świetny wyjazd, który był połączeniem odpoczynku z aktywnym zwiedzaniem i spędzaniem czasu.