Filmy w marketingu

Nigdy do końca nie wiedziałem, do czego moja konkurencja wykorzystuje filmy reklamowe i jakie one mają przełożenie na sprzedaż i na potencjalnych klientów. Jednakże za radą znajomego zdecydowałem wejść w ten biznes. Odłożyłem kilka tysięcy w budżecie, który przeznaczałem do tej pory na podejmowanie działań reklamowych i chciałem stworzyć fajny i ciekawy materiał video, który mógłbym później również wykorzystywać do działań marketingowych w mediach społecznościowych i ogólnie w internecie.

Zalety tworzenia filmów w biznesie

produkcja filmowaTworzeniem filmów zajmują się profesjonaliści, którzy dobrze wiedzą, jakie ujęcie zrobić, aby produkt się sprzedał, a klient był zadowolony z dokonanej inwestycji i podjętej współpracy. Nie miałem zielonego pojęcia, jak będzie przebiegała współpraca z firmą reklamową, dlatego też wolałem przeznaczyć trochę większy budżet, by mieć pewność, że firma większość rzeczy zrobi i zaplanuje za mnie. Produkcja filmowa była dla mnie tak odległym tematem, że nie potrafiłem nawet wypełnić tak zwanego briefu, który miał na celu przybliżenie firmie to, na czym dokładnie mi zależy i co chcę zyskać dzięki inwestycji w reklamę w postaci video. Produkcja filmowa dała mi wiele możliwości. Otrzymałem gotowy materiał w różnych rozmiarach, dzięki czemu mogłem się zarówno nim posługiwać w mediach społecznościowych, ale także na swojej stronie internetowej, czy też wysyłając krótki materiał filmowy do potencjalnych klientów.

Wideo zawsze lepiej działa na wyobraźnię, niż tekst, dlatego też cieszę się, że zdecydowałem się na taką formą reklamową. Produkcja filmowa kosztowała mnie trochę pieniędzy, jednakże z perspektywy czasu widzę, że taki wydatek był bardzo potrzebny, abym mógł dalej myśleć o rozwoju swojego przedsiębiorstwa skutecznie.